-

Nu är man hemma hos mamma och har varit det ett tag hahah :D

Var med ET en stund när jag kom hem, sen har man bara suttit vid datan....

Imorgon ska jag och mamma åka till onoff och kolla om jag hittar den datan jag vill ha så kaaanske det blir så att vi köper den :D<3

Behöver faktiskt en ny för den jag har nu är helt CP den går aaaaaaaaaaaassegt och högtalarna är skit och jag kan inte lyssna med hörlurar eller andra högtalare för kontakten typ glappar :O

Vet inte om jag ska ha en i vanlig size altså 15.6 eller en mini 10.1 :/ Hittat en av varje som jag störtgillar men får kolla i affären imorgon, det blir nog det som avgör<3

Ikväll blir det nog några avsnitt av sex and the city :D

Ska även försöka gå ut och springa imorgon INNAN frukost för då bränner man ju mest kalorier för behöver bli av med lite fett här :O

Bloggar jag inte senare bloggar jag imorgon innan jag åker nånstans<3


Puss&Kram


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0