31 Augusti!

Sista dagen i Augusti, Nu kan man ju verkligen säga att Hösten har kommit, löven gulnar, Solen går upp sent ich går ner tidigt, Det är mycket kallare, Hemskt! Sommaren skulle vara längre om nån frågar mejj!

Rätt chill dag i skolan idag ändå, Var inte med på Gympan för har ont i min hals :O

Imorgon ska jag ta foto igen, Yasse ville ta kompisfoto med mig klockan 13.00 typ så jag får la göra det Hahah kostar bara 90 spänn så det är ju lugnt :)<3

Gjorde klart min Engelskaläxa såfort jag kom hem, Bara redovisningen muntligt inför klassen kvar att göra imorgon då :D

Resten av kvällen kommer bestå att jag ska fortsätta läsa min bok och även duscha, Har kommit in i en period som jag helst bara vill sitta och läsa dagen igenom... Behöver ju öva upp läshastigheten lite så man får betyget :D<3

Jag bloggar senare igen :D

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0