Det långa kvällsinlägget!<3

Efter att sett filmen Mirrors för tredje gången är jag nu Jätte trött!!!
Har faktiskt tänkt att jag ska gå och lägga mejj nu för att vara duktig och vända om på dygnet för som sagt skolan börjar på måndag :O Bra eller dåligt? Jag vet inte har inte bestämt mejj än men nånstans mittemellan :D<3

Imorgon kommer Yasse hit och om hon sover över vet jag inte :D

Ska försöka att blogga somvanligt men kan hända att det blir något inlägg mindre jag vet inte<3


Ohshiiiet! Den här bilden hittade jag på datan! Det är jag och Yasse för typ ett och ett halvt år sen! Snacka om förändring alltså!:O<3

Jajaah utsidan är inte allt Hahah, Men ni måste erkänna att när ni träffar någon så lägger ni märket till om personen ser ut som ett rent helvete eller en Top-model?
Se filmen Hottie or the nottie ... Tror den hette så? Den filmen är ett extremt exempel på skillnader mellan super het och super ful... Men en ful person kan ju alltid bli vacker någon gång? Finns många som är fula som barn och top-modeller som vuxna! Jag menar hur många kändisar har inte berättat om att dom blev retade för att dom var feta, eller hade glas ögon eller var allmänt fula när dom var små?

Dagens sanning hahah :D Nu ska jag inte tråka ut er på några timmar iiaf :D Ska ta en skönhets sömn... Kanske läsa lite innan jag somnar, Se om jag fortfarande kan läsa eller om jag glömt under sommarlovet? Hahah jag har ju inte glömt läser ju massa bloggar varje dag!:D<3

Men men imorgon kanske jag lyckas få ihop en liten film istället för bara massa text hela tiden? Det är la inte så kul att läsa hela tiden XP

Men men NU ska jag sluuuuta :D<3

GODNATT!<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0