Friday 13th (L)

Fredag den 13 är ju dagen som är avsedd för helvetets hemskheter ska hända, Hur kommer det sejj att jag alltid har sådan extrem tur och har alltid haft sålänge jag kommer ihåg iaf... Är det kanske för att det är där jag är hemma? Är nog antagligen så men dit vill jag inte komma förrän jag har avslutat livet här på jorden... För min del är himlens port evigt stängd!

Den här dagen har man börjat genom att ta en dusch och rakat benen så gött:) Har även gjort ansiktsmask och målat naglarna som var vääldigt längesen jag gjorde, Har inte haft särskilt stor lust men när man har gjort det är det otroligt skönt, känner sejj otroligt skönt! Boorde faktiskt göra det oftare:D

Många har frågat mejj vad jag andvänder för ansiktmask och det är faktiskt så att jag har vanlig Neutrogena visibly clear som även går att bara använda som ansiktrengöring... det funkar riktigt bra och efter ansiktsmasken brukar jag dränka ansiktet med Aco acneborttagning finns på apoteket för olika sorters hudtyper :D Det rekomenderar jag till ALLA asså!:D(L)

Har även hittat massvis av bloggar som är så wannabe mina kompisars? Det är ju menningen att man ska vara sejj själv på sin EGEN blogg och det vill man ju inte att alla härmar för då är man inte sejj själv!? tänk på det om du själv bloggar? :D

Dagen fortsätter med att jag snart ska sminka mejj när alla rengöringsgrejjer har flytit in i ansiktet :D Sen fixxa mejj lite till och sen blir det att packa och ta bussen hem till min kära pappa hahah:D Men vi ska ju hälsa på farmor innan vi går hem också :D

Nu blev det ett sånt där långt inlägg med massa onödiga grejjer Hahaah XD Ni får stå ut eller sstrunta i det :D(L)

Bloggar lite senare!

Puss&Kram<3

kommentarer.
Postat av: elin´-

rätt sagt det där med att härma andras bloggar!(y)(L)

2010-08-13 @ 16:06:22
URL: http://livetenligtlillamig.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0