Gårdagen!(L)

Förlåt hann inte blogga igår efter men nu kommer lite bilder iaf, det kanske gör saken bättre hihihih<3

 Jag och Yasse :D<3
 William :D<3
Jag, yasse och william :D<3
 Jag i min bästa stund Hahah<3
 Jag, Yasse, Torsten, emil och Elin<3
 Hahah vem tar så mycket bilder på mejj eller?:O<3
 Gänget<3
 Yassseeee!:D<33333
 elin  rapp
Gänget igen!:D<3
 Jag och Torsten Hihih<3

Det var typ alla bilder :D Några blev smått suddiga men ivilket fall hittar ni varenda bild på min Facebook senare idag :D Josefin Busig Johansson heter jag där :D<3

Nu ska vi dra ut med Emil Torsten och Wille och ha lite noooolife somvanligt Heheh :D

Yasse är klar men en annan (Jag) Måste ju sminka mejj lite innan vi kan gå och jag har ju bara 20 minuter på mejj :O OMG :D<3

Förresten efter festen igår snackade vi med Jonte och Nisse i en timme! HAhaah Nisse fick tvinga jonte att lägga på för Nisse skulle upp hhalv åtta elr nåt :O HIhih Jag är en Blå smurf med liten näsa och en socka på huvudet!( Bara Jonte, Nisse & Yasse förstår den ) :D<3

Men ska dra nu men bloggar när jag kommer hem :D<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0