Godmorgon sötnowsaar:*<3

Nu har man vaknat för några timmar sedan men har inte orkat blogga för har varit så extremt trött och legat och kollat på disney chanel somvaaanliiigt! Det är något jag kommer sakna när skolan börjar om lite mindre än en vecka, bara ligga och titta oavbrutit på disney är så himla gööt ju!:O<3

Men men när jag har gjort mejj iordning ska jag cykla ner till Kristin vet inte riktigt vad som händer men har en känsla av att hon kanske tvingar upp mejj på en häst hahahh men det är kuuul aslängesen jag red nu ... var typ i våras och det var också hos henne barbacka :O skitkuul !:D

Ajja ska bli kul iaf och jag kommer inte blogga förrän jag kommer hem sen men då lägger jag upp lite bilder och sånt :D<3

3

Detta är bilden som jag har som bakrund, Kännde att jag behövde lägga ut en bild var längesen jag gjorde det Hhahaah<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0