Godmorgon<3

Usssch vad jag är seg på morgonen nuförtiden!:O Vid kvart över tio tvingade jag mejj upp ur sängen och ut till soffan för att somvanligt se på disney :D<3

Har även pratat med ET nyss, hon ska in och bada med Becca och Olivia troligvis och jag kan inte följa med tyvär... Så jag får väll försöka städa mitt rum vilket verkligen behövs men orkar igentligen inte så kanske tränar sen eller något :D<3

Var ute och kolla hur varmt det var i poolen förut då min katt kommer springandes efter häcken och är jagad av en löös hund på andra sidan... Asså folk har inte koll på sina hundar längre!  Asså folk som har hundar som kanske är lite busiga och ouppfostrade borde väll hållas kopplade när det finns massvis med katter!?  Den hunden utanför var ju helt cpee!

Asså har lite smått panik, är så jävla rastlös! Vet inte vart jag ska ta vägen! FUnderar på att gå och göra mejj iordning ifall det är så att någon får för sejj att jag ska gå ut :O<3

Alla som har min msn kan ju vara sociala med mejj för jag har trööööööökigt som sagt:O<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0