Godmorgooon!<3

Gormorgon!
Vadknade vid TIO idag, hade ställt klockan men ändååå!:O två timmar mindre än vanligt men jag måste försöka vakna tidigare nu...
Det finns nu en osskriven lag för fredag den 13 som är I D A G occh denn låter såhär:
NO SEX ON FRIDAY 13th,   haahah vi kan låtsas att bloggen är en regelbok för en stund bara :D

Men OMG jag drömde en jätte konstig dröm, att allla jag kände var bortresta och jag skulle åka om en vecka och så började jag packa fast det var en vecka kvar i en SKITSNYGG Hello Kitty väska som jag bah vill ha vill ha vill ha!!! sen när alla kom hem åkte jag inte dit jag skulle utan åkte till yasse med ALL packning...

Hallå drömmen var inte ens rolig<!? bara allmänt konstig!

Bli att chilla hemma enda tills jag ska åka till pappa och det blir väll runt fyra-tiden skulle jag tro :D

men nu ska jag göra nån frukost vettefan vad det blir men har bestämt attt min mat idag ska bli PANNKAKOR! Sen amanda sa att hon hade ätit det igår har jag varit sugen på den!:O<3

Bloggar liiite senare igen!<3

Puss&Kram


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0