¨Godnatt sötisaar!<3

Nu har jag Duschat och kollat på Simon & Tomas, Hahah riktigt roligt program faktiskt, inte suttit och kollat igenom ett helt avsnitt förut men det är ju helt klart värt att följa!:D<3

Imorgon åker jag som sagt till ppappa men har inte packat någonting så antagligen kommer jag att få total panik för jag inte vet vad jag ska ha för väska :P Hahah riktiga Ilands probleem :D<3

Jag skulle tro att detta blir morgondagen outfiit :D

Hahah tänkte inte på att man ser mitt lilla smått stökiga rum i bakrunden Hähä ddet var ju inte riktigt menningen :D

Nu ska jag lägga mejj och läääsa faktiskt, En bok som heter Bevis:Dagbok, Den är jätte bra ! Lägger nog kanske ut ett inlägg om vad den handlade om när jag har läst klart den :D Peter hittade en bok i garaget förut, Anne Franks Dagbok . Den om typ andra världskriget :D Den blir min nästa bok att läääsa! Behöver verkligen öva upp min läs hastighet till iaf Medel för var inte ens över :O<3

Jajaah nu ska jag sova Godnatt hoppas ni sover gött :D<3

Btw: Kanske inte blir något bloggande förrän sent på kvällen för ska åka hem till pappa byta om och sedan ner till Emmas sen bandy så väldigt oklart om när jag kommer hem :D<3

Pusshejj<3

kommentarer.
Postat av: Andreas

stökigare har man inte sett XD

2010-08-28 @ 22:27:03
URL: http://ska kanske skaffa

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0