Helluh bloggelibloggen :D<3

Som sagt uppdaterar inte så ofta när jag är hos pappa för har oftast annat för mejj :D<3

Men något inlägg om dagen hinner jag iaf med :D

Jag var ju med yasse typ hela dagen men vid fyra åkte jag hit och har bara chillat och inte haft någon lust att kolla datan alls :O
Jo förresten en vettig sak har jag gjort sen jag kom hit :D Jag städade Chuckies bur (Han är ett marsvin) :D<3

Imorgon blir det kanske till att hälsa på farmor sen ner till stan för att möta amanda :D Ska ju handla godis n´shit som vi ska ha på kvällen :D Jossan likes!

Bloggar imorgon innan jag åker till Mandah i vilket fall :D<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0