Helluuh!:D<3



Nu sitter man och kollar på morden i midsomer med mamma och lars-olof (Katten)

Jag tränade ju förut, 20 minuter på träningscykeln räcker gott och väl för en med dålig kondis Hahah neeh men jag måste verkligen få upp konditionen igen innan gympan för det blir så himla jobbigt annars... Asså jag menar skolgympan :D
Ska även ut och gå imorgon runt elva med ET, ska bli trevligt har ju inte träffat henne på länge tyväär :O<3


Jag klippte ju aldrig lugg idag, vet inte om jag är rädd att det inte ska bli bra eller om jag bara är allmänt mesiig för att jag inte ska se ut som jag....
Det är en sak jag märkt med mejj, Det finns kläder jag har på mejj ibland som jag nästan mår illa av för att det är såååh himla typiskt mejj! Som tillexempel Svarta leggins, Vitt gina tricot linne och en munkjacka... Det sånt som jag typ alltid har? Olika leggins olika tröjor men fortfarande balndat med varandra, Jaah jag tycker oftast det ser bra ut men jag blir lite rädd för DET ÄR JU SÅ TYPISKT MEJJ! Att jag ens skriver om detta förstår jag inte Hahaha men men ni får veta lite om mejj ni kanske inte visste!:O

När jag satt på bussen imorse fick jag en sån typisk fråga i mitt huvud som i en bok jag läst för längeee sen som jag knappt kommer ihåg något av Meningen med livet hette den... Jaah Vad är menningen med livet egentligen? Vad är meningen med mitt liv? Hur ska jag leva mitt liv? Det är sådana frågor som INGEN har svar på, Inte ens jag XD
Jag borde sluta tänka helt för där ser man ju vad som händer! Sådana frågor ställer jag mejj då! HEMSKT! Någon måste få mejj på andra tankar!  HAHAHA :O<3

Nu har jag varit duktig och bloggat ett långt inlägg om INGENTING normaalt :D Ni som inte intresserar er alls tvingar jag ju inte att läsa sååh TADDAAAH :D

Undra om jag kanske ska städa mitt rum imorgon? Jag gjorde ju inte det idag och så som det ser ut nu ska jag inte göra annat än att gå ut och gå till morran:D

Förresten vet jag inte om Becca kanske skulle sova här imorgon? Blev ju ändrat från i måndags till någon annan dag och vilken dag det var kommer jag inte ihåg :O Men då måste jag ju verkligen städa annars kommer hon ju inte in i mitt rum Heheh<3

Men shiiiet detta inlägget blev inte kort! Bara för det ska jag pressa på med ett par bilder här i slutet :D<3




skinnjackan tyyp<3

Hihih nu får det räcka för idag ska se klart morden i midsomer och sedan blir det kanske att se The grudge, Vet inte om det blir något mer bloggande idag men bloggar såfort jag har vaknat för går nog ut och går innan jag ätit något för det sägs ju att man bränner flest kallorier då :D<3

Puss&Kram <3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0