Hemma från Amandaa:D<3

Hos Amanda bakade vi en såååhmisslyckad kladdkaka så det finns inte hahah tog varsin bit sen slängde vi allt för inuti var den så smetig så det rann, men det var gott ändå :D<3
Vi gjorde inte mycket mer för var bara där typ en timme ;D
När jag kom hem lagade jag och mamma mat och pratade om typ allt vilket vi inte gör så ofta längre :O Sen beställde vi massa kläder för dom hade 10% på H&Ms hela internet sortiment såå 9 olika nya grejjer beställde jag mejj och mamma tre hahah Mamma betalar allt :D<3
Tackk mamma<3

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer tror jag ska ligga och kolla på TVn hela kvällen, längesen jag gjorde det... Eller jag ska göra två saker innan jag lägger mejj på soffan! jag ska först träna sen duscha, försöka göra det VARANNAN dag nu men man vet ju aldrig hur det blir med det men ska FÖRSÖKA iaf :D<3

Men jag får la börja nudå innan det blir försent :D<3

Bloggar senare i thinkk!:D<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0