Hemma från kalas:*<3

Nu har man kommit hem från kalaset också, trött som faan men men det är är la så när man går upp 4 timmar tidigare än vanligt!:O

Men dagenbörjade med att jag och Amanda åkte till överby och köpte present sen drog till Mcdonald´s och käka milkshake :D Sedan åkte jag till vbg där Jessika (Kusin) och Hugo (Kusinbarn) hämtade mejj så köpte vi tårtor och massa annat som man har på ett kalas :D Sen åkte vi hem till henne käkade lunch sedan racerstädade vi och sen kom Dennis (Jessikas kille) Pia( Faster) Farmor och Farfar och Adde, Robin och Markus ( Kusinerna) och så Louise (Addes tjej ) Vi gjorde det man brukade på ett kalas, tror inte ens jag behöver skriva vad det innebär elr?
Sen åkte jag heeeeeeeem :D<3

Nu fick ni veta vad jag gjort idaag :D

Nu ska jag gå och ta igen mitt kaffe beroende som jag missade imorse, fick damp när jag inte hann dricka kaffe imorse men men så är livet, orättvist och jävligt:D Ska även se på en fiiilm :D<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0