Hemma!<3

Eller aah har varit hemma ett bra tag nu men XD

Igår kväll cyklade vi runt HAHAH cyklade till skolan för vi saknaaar ju den såååååh mycket NOT* Tog även some pixx<3

Men i vilket fall så dygnade jag och Mandaah inatt:O SÅg på filkmerna: Jersey girl (Tror jag den hette) och Linas Kvällsbok, Wrong turn och typ början av Isprinsessan :D Tror inte at jag glömde någon film nu :)
Fan vid typ 4,5,6 tiden typ doog vi! Vi snaca typ inte ettskit satt bara och längtade tills det skulle bli kväll igen så man fick sova!!!

Men käkade massa godis och drack Powerkingh! Looove<3
 HAHAH vid åtta imorse hade vi inget att göra så vi gick utoch gick!!! Faan det ångrar jag! Fan vad man kände sejj kass då! Mådde typ ASDÅLIIGT!

MEN är faktskt inte så himla trött nu, tagit en dusch och käkat Pizza... Mumms :*<3

Nu ska jag fixx mejj lite sen ska vi åka till Farmor och Farfar :D

Vet inte när jag åker hem tll mamma igen men det blir nog på torsdag förmiddag för typ klockan tre på torsdag natt så ska Pappa och Sari iväg... Londoon! Haaha

Dålig uppdatering fortf som ni vet men när det gäller bilderna ifrån när jag var hos Amandah finns typ ALLA redan utlaggda på hennes blogg :D Jag laddar bara upp några... Använde mest hennes kamera :D
Btw: Ni som inte vet ligger hennes blogg länkad :D<3

Nu skaa jag fixxa mejj, Hare brah!:*<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0