Semestern för nästa år<3

Semestern för nästa år är typ bestämd, Ska åka med mamma och familj till Alcudia i Mallroca, Till hotell Palmeras om jag inte minns fel ? :D<3 Häe är en bild från bryggan in emot stranden och hotellet :D



Oohjaah visst är det fint! Jag skulle inte ha något emot att tillbringa en semester där med familjen asså :D<3

Varför är jag så spänd för att resa? Jooh för jag har inte gjort det, har aldrig flygit... det längsta jag kommit är Danmark och det var ju med Båten :D Så det blir isf lite premiär för min del.. Mamma har heller aldrig varit ute i världen och farit så jag är inte ensam om det iaf hahah :D<3

Hihihih Nu ska jag faktiskt gå och lägga mejj för orkar inte sitta uppe och kolla på sagan om ringen mer, den är inte så värst bra om du frågar mejj <3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0