Tjjuuuue!:D<3

The clown at midnigt var den totalt värsta film jag sett! Bara för att den innehöll dom där jävla fuckiing clownerna så hatar jag den! Jag satt på helspänn filmen igenom!!! Fy fan mitt i filmen fick jag pausa och andas för asså fyfan bland det värsta jag varit med om! Och varför denna äckliga musik hela tiden, Jag får flipp räcker det inte med en clowns ansikte för att blir rädd!?

OMG The clown at midnight kan jag rekomendera att se om du vill bli lite skrajj!:O

Imorgon skulle jag tro att det bli att vara med Kristin som jag inte träffat på JÄTTELÄNGEEEE, Hon skulle höra av sejj när hon vaknar imorgon så det blir nog braaa :D<3

Josefin Margareta Johansson Sjöman tager du denna säng med kudde och täcke till din äkta make?

JAAAAAAAA!

Då kan du gå och lägga dig, GODNATT

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0