Tjuu<3

Nu har man tränat lite, bara 20 minuter på träningscykeln men ändååååååååååå!!!
Sen duschade jag och gjorde ansiktsmack (Ska försöka göra det varannan dag nu :D)
Nu blir det nog en skräckfilm som heter Clown at midnight... Utröstad till värsta skräckfilmen av IMBD :D
och jag som har en liten fobi för clowner kommer ju kissa på mejj! uuuhkommer grina i vilket fall!:O<3

Meen men men hoppas bara på att bli trött så jag kan lägga mejj tidigt för ska upp vid åtta tiden:D
 Ska nämnligen ta  9 bussen till till stan sen direkt till överby, träffar Amanda där så ska hon hjälpa mejj hitta en present till Jessika min kusin som jag ska åka till runt halv tolv och sedan ska jag vara med henne resten av dagen, :D

Hon ska även ha kalas vid 5 tiden för hon fyller år så GRATTIS TILL HENNE!:D<3

Jag kommer INTE att hinna blogga imorgon innan jag åker för kommer ha sviiiiiiiiiiin bråttom! Bloggar såfort jag är hemma jag lovaaaar!:D<3

Vet inte om jag bloggar mer idag för ska bara bli svin trött så jag kan sovaaaaaa!:O<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0