Trött!

Nu kommer den otroliga tröttheten!! Börjat skolan, saker pressar och hjärnan börjar trycka på som vanlig.. Och jag hatar det så hårt! Mycket att tänka på!

Ska  lägga mejj tidigt idag för att kanske komma till skolan med bra humör imorgon också!



Har är en bättre bild från när jag hade min lilla Misslyckade Emo-tid! Hahah Inte särskilt emo på den bilden med det Vad så jag såg ut ( Om du tänker bort Mina Shades XD)



ME (L) MILKSHAKE! Så jävvla sugen på en vanilj milkshake nu så det är inte sant!:O MEN inte Mc donald´s milkshakes för dom smakar blä! DET SKA VARA MAX :D<3

Nu ska jag gå och fixxa nåt att käka har bara ätit lite av den Pissfknäckliga skolmaten idag + En pannkaka hos Amandaa :D
Känner jag mejj själv rätt kommer det bli youghurt som jag nu för tiden lever av här hemma HAHAH nää inte riktigt så men nääästan :D<3

Bloggar igen lite senareee:D

Puss<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0