Vet ingenting längre...<3

Sjjukt kul dag idag faaaktiskt! Men var lite stressigt efter Hemkunskapen för då skulle Amanda hem en sväng och när hon kom hem hade ju jag såklart hennes nycklar -.-' Så fick springa och möta henne med dom sedan springa tillbaka till Franska lektionen men kom faktiiskt bara 10 minuter försent :O<3

Har jätte ont typ runt och i mina ögon!  Var helt rööd under ena ögat på gympan! Lite läskigt asså!

Resten av kvällen blir chill, ska ta en dusch OHjaah det ska bli gött all hårspray och gelé kletade ju bara eftersom det SPÖREGNADE när vi skulle till gympan !:O  Uuuuuuuusch har lockigt hår!

Jag får inte glömma lägga ner mitt snygga paraply i väskan för det hade jag glömt när jag som mest behövde det!

Fan jag måste ägna lite tid åt att tänka och snacka med en person också! Alla som känner mejj väl vet nog vem<3


Jag o manda<3
Hihih var ju med Amanda också Hihihih Vi bara snackade hela tiden, rätt mycket att snacka om!<3

Shiiet Måste dra nu har lite att fixxa med:*

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0