Yeaah!<3

NU ska jag platta håret så det inte är så himmla lockigt imorgon :D Även lägga mejj lite tidigare för imorse försov jag mejj en stund så hade jätte bråttom!

Hahah nu fick jag inte lika stor lust att platta håret, såg att Time out börjaa :O<3

Imorgon ska jag sitta kvar i skolan en stund och plugga för ska sedan till överby med Mamma, Filip och Peter för vi ska köpa present till Felicia som sagt 18 år på Lördaag :D<3

Kompisfotot imorgon kommer nog att bli katastrof för yasse svarar inte nu och vet inte vad jag ska ha på mejj, fan! Men men jag tar i vilket fall inte på mejj mjukisbyxor så då borde det bli bra hahah :D<3



Hahah här är vi sötnosar som ska ta bild imorgon, eller aah yasse är sööt inte jag!:D<3

Men jag får väll börja platta håret så jag kan lägga mejj idag!

Pusshejj<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0