<3

Hahah mååååste bara berätta en grym sak!
Becca säger: Vad är Piratebay?
Jag säger: Men du vet en sån sida man laddar ner filmer och andra filer från... Jag har gjort det när du varit med, Kommer du ihåg det?
Becca säger: Jag trodde det var massa Pirater ute på havet som kidnappade folk och krävde Lösesumma:O
(Man hör Jocke draa en STOR JÄVLA SUCK! och säger: Är du helt jävla efterbliven!?)
Jag och Emil bryter ihop i ett stort fucking gapflabb!
FYFAN! Kan det vara en av anledningarna till att jag är på sånt jävla bra humör!? Har man underbara vänner som lägger dessa kommentarer kan man inte annat än le och vara glad!!
jag var tvungen Becca! Älskarejj:*<3

kommentarer.
Postat av: Rebecca

haha, så jävla kul. men piiiiiinsamt värre...

ful bild PÅ MIG, BTW!!!

älskar dig också hjärtat! <333333

2010-12-02 @ 17:45:39
URL: http://rebeccaivarsson.devote.se
Postat av: madeleine

Veckans blogg vinnaren är utsedd! Kolla om det blev du :)

2010-12-02 @ 19:13:18
URL: http://solbarnet.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0