Awesome kväll!<3

Och till sist men inte minst min vackar bild XD
Nee jag var INTE seriös XD Bjuda på sejj själv lite här vaah!XD<3
Men haft en AWESOME kväll med Yasse och Elin först ute och frös sen hem till mejj typ 30 Min? Snackade och dissade lite bloggar sen med en jävla fart och träffa Elins kompis Hasse.. En riktigt trevlig prick :) Så vi tjöta med han i typ två timmar minst? Sen hem och dricka varm choklad och nu sitter jag här med Yasse bredvid mejj Hahah:D Yasse med min Rosa Hello Kitty morgonrock Hahah gölligt asså!:D Men förstår henne för det är KALLT SOM SATAN!:O
Resten av kvällen blir väll snack och dampryck.. Kanske en film vi inte såg igår om media playern kan börja funka igen XP
Men nu har jag inte mycket mer att säga.. Tack för awesome kväll bruuudar... och Hasse :)<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0