Bilder från helgen<3

Här kommer lite bilder från helgen... Mest på Ida-maja (Min kusin) och Leja (Mandas lillasyster)
Leja<3
Leja<3
Ida-Maja<3 (Bakar pannkakor<3)
Ida Maja<3
Jag och älskar kusin Ida-maja<3
Låtsas vara argh:D<3
och sen glad igeen!:D
Var inte så många kort men..
Blev inget IKEA idag tyvär och vrf skriver jag inte här.. Synd vare iaf
Idag har det inte hänt så mkt har varit ute med Elin en stund men var så kallt så vi gick hem istället... Kanske ska ut med Emil och Torsten sen.. Det är chill längesen jag träffade dom båda:O
Smått arg för att inte hardcores nya skiva går att lägga över i ipoden, får göra ett nytt försök..
Men nu vet ni vad jag håller på med..
Pusspuss:*

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0