Ikväll<3

Ikväll har jag varit hos Elin med Becca och ET och kollat på film.. Vi såg The Ring, sen följde vi Becca hem och sen började jag och Elin se 30 days of night Dark days men sen drog jag hem och jag antar att hon låg kvar och kollade på filmen :D<3
Resten av kvällen blir slappt.. Msn, bloggar, facebook och Bdb skulle jag tro Hahah, vet ni vart ni når mej :D
Meen ikväll har jag inte tagit några bilder så får väll lägga upp nån random bild från i somras bara för att jag vill ha sommar så otroligt mycke!<3
Hahah Gänget!xP De där va iaf en kväll jag aldrig kommer glömmaxd<3
Kan ju tipsa om dom flesta av Nomy´s lugnare låtar! Särskilt Wait one day.. Den äe underbar!<3
Men nu har jag inget mer att säga.. Men Kan ju önska er ett GOTT NYTT ÅR imorgon Iallafall!:D
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0