Duktig jag ääär!<3

Nu har jag hjälpt mamma jätte mycket! Vi har gjort 2 ostpajer och 3 kladdkakor med pepparkakssmak inför kalaset imorgon (Alla 3 kladdkakssaker är inte för kalaset utan 2 för mammas jobb XD) Duktig jag känner mejj!
Efter det hårda arbetet la jag och min berömda varma choklad oss i soffan och kollade på favorit programmet Våra vännersliv... Nää nu ljög jag.. Jag kollade på Ung och bortskämd före det också Hähäh:D
Måste ju bara säga
GRATTIS EMIL! Hoppas du haft en underbar födelsedag :D
Hahah mobba inte Torsten som ligger mosad längst ner på bilden :D
Nu ska jag kolla på en film och försöka bli trött hade jag tänkt, Ni får fan hade bra!
PUSSPUSS:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0