God Jul och gott nytt år än en gång!<3

Jag har fått 2 julklappar än så länge.. En BH och The sima 3 :D Yeah!
Har precis fixat mejj så snart bär de av till lilla mormor sen ska jag åka vidare till pappa runt 3 och då ska vi till min faster och träffa stora tjocka släkten :D<3
Det är det dom händer idag, senare ikväll eller imorgon kommer de upp vad jag fick för presenter :D Blir ju egentligen ännu fler imorgon för då kommer ju hela morsans släkt hit :O
Jag förstår mejj inte på mejj själv, jag är liksom besatt av julen. Jag är Ateist och tror inte på någon gud så liksom det har inget med Jesus och dom att göra, bara mysigt att vara med släkten (Nästan enda gången alla träffas) Fast det senaste har jag i och för sig träffat dom ganska mycket i samband med begravning osv :O
Det var det första som var i mina tankar imorse, Farmor. Jag saknar dig och kommer tänka på dig hela dan! Men du kommer vara där, Inte som vandrande människa men du kommer vara där i våra hjärtan, Det vet jag!
God jul Farmor!<3
OCH God jul alla andra!<3
/Murderteddy<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0