Heeelluh!<3

Sry för dålig uppdatering idag men har inte haft tid? eller jo det har jag men har bara inte gjort de hähäh<3
Men stannade kvar i skolan och väntade på bussen en timme och där var ju Yasse, Denice Sander och massa fler. Kul att snacka med dom :D
Sen drog jag och Sander med bussen för dom andra skulle ha pizza kväll på skolan :) På bussen satt jag Becca och Sander och snackar om allt mellan himmel och jord Hähäh<3
När jag kom hem har det inte hänt mkt, suttit vid datan / Kollat tv / Läst lite i Frida tidningen :D
Imorgon har vi bolldag så ska typ packa lite här snart... Vettefan när vi slutar men hoppas jag kommer med tidiga bussen? Hoppas kan man ju alltid :D K.bry typ?
Men här är lite musik uppdatering! Neverstores låtar dör då fan aldrig ut! Älskar dom, här kommer några av mina favoriter :D
'
Kasst ljud på Racer men wth!<3
Har jag berättat hur jävla ÖVERLYCKLIG jag är över att VOLBEAT ska på Metaltown nästa år!
Älska med stort Ä !!<3
Ajjah nu ska jag packa lite och ha mejj :D
Men ni får hade så bra ute i det iskalla vädret XD
Pusspuss:*<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0