Hejj hopp gummisnopp!<3

Det är sjukt, jag är på så jävla bra humör så det finns inte! Jag älskar´t, Dagarna borde se ut såhär.Fast Manda hade gärna fått varit i skolan :( Saknar den tjejen sjukt myckeet!:'(<3
Jaaaag och Yaaaasse hoppade i snön förut, inga skor hade jag! I farten råkade jag berätta det för mamma och det var ju inte så populärt, Hahah! Det första man tänker på när man ska hoppa i snön är väll inte att man varit sjuk aslänge innan typ!? Höhöh Puss på detta!<3
Efter skolan drog jag en snabbis till stan och träffa lite folk sen bussen t mormor där fick jag ett julhjärta som lyser och ska hängas i fönstret (Hur fan hon tänkt att det ska få plats?) Fick även lära mormor henne nya telefon.. Hälften touch hälften vanlig men det ska nog gå bra!:D<3
Nu ska jag se på Maria Wern, SKITBRA! på tv4
Bloggar mer efter den för börjar bli bråttom häär:*
Bjuder på bilden! Bara för att jag älskar alla sjukt mycket, Eller för att jag är på bra humör? Ajjah LOVEU SÖTNOSAAR:*
Pusspuss<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0