Hejjssan hoppssan!<3

Fira nyåår med Denna SÖTA FLICKKA! ÄLSKAR MED STORA BOKSTÄVER! Haha jag vet att ni älskar oseriösa bilden!<3
Ajjah bolldagen var chill ändå! MEN jag är inte snäll när jag har en bandyklubba i handen! skulle ta bollen lite smidigt framför Hannas fötter, men jag var inte lika snabb som Hanna som råkade trmpa på klubban och ramla och dra i svanskotan, AJAJAJ det gjorde ont i hela mejj! Stackaren fick inte spela på hela dagen :(<3
Efter bolldagen gick jag till skolan och väntade på att Becca skulle sluta sin lektion med Peddot! Usch stackars 7 Blå, ni blir våldtagna varje onsdag!:O
Sen drog vi ner till stan och tog en mysig fika:) Sen vare bussen och sitta och babbla :P Sen när jag kom hem vare raka vägen in i duschen! sen plugga och käka och kolla på Maria Wern, grymt bra serie nu och föralltid asså!:D
Imorgon blire inte mycket blogg! Ska till Kristin och baka Lussekatter efter skolan! Kommer hem runt nio för mamma skulle på nåt Homeparty hos nån kompis såå hon hämtar mejj då, Typ K.bry som vanligt?xd
På Lördaah drar jag och Mandaah till GBG och handlar, jag måste handla dom sista julklapparna!:D
Men nu MÅSTE jag faktiskt lära mejj dom sista glosorna i Engelskan, sikta på VG!:D
Ni får hade så bra!
Pusshejj!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0