Inhandlat Idaag:D<3

T-shirt Carlings 70:- på rean tyyyp
Mössa Carling 50 :- på rean tyyp.
En till T-shirt Gina Tricot 49:- på rean men den ligger redan i tvätten så ni får se den en annan dag :D<3
En bild på mejj och min nya mössa då hahah :*
Cute as Hell ! Nooooot:P
Jag har mina små funderingar över att köpa en plattång, En braer sådan Höhöh! Har ni några bra förslag på plattänger får ni HEMSKT gärna tipsa mejj! Kommentera eller maila till: [email protected] ":D<3
Jag tror Kissie börjar ta över världen:O
Hahah för de var en tjej på överby förut som hade Stora drag av KISSIE-STYLE! Håret, Läpparna, sminket Jises!
Säger inte att de är något fel på de, nej absolut inte! Men när de syns så himla väl att människor verkligen försöker likna Kissie blir de något för mycket. Det är min åsikt iallafall,:D
Ikväll blire Pirates of the Carebean (Stavning!?) med mjukisbyxorna och inte röra mejj, BARA CHILLA!:D
Kanske spelar lite The Sims 3 senare ikväll/Inatt men de är då de, Skitkul!:D<3
Nää men ni får ha en suupertrevlig kväll!:D
PS: Glöm inte kommentera eller maila om tips på bra plattänger!:*<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0