Inhandlat på Mellandagsrean hittils!:D<3

Nu har jag ganska nyss faktiskt kommit hem från Torp blev:
Rosa Tunika/Linne JC 124:-
Linne Vero Moda 99:-
Puder Kicks 139:-
Klockan från Ur &penn fick jag i julklapp men var och fixa till den så den passar på min arm :) Var VÄLDIGT stor faktiskt :P
Men jag är nöjd med min inhandling för dagen! Blir bara så himla irriterad på Penissionärer och andra gamla tanter, Jag upprepar dom flesta är tanter som verkligen ALDRIG kan flytta på sejj, dom tar nästan till våld för att ingen ska hindra dom i deras väg, Jag menar vafan flytta lite på dig om du ser att någon försöker komma förbi -.-' Självklart inte ALLA tanter men alldeles för många!:O Jajaah sånt är livet..:)
SNART SNART kommer min ÄLSKADE UNDERBARA SAKNADE SYSTER/BÄSTVÄN/ÄLSKLING YASSE HIT!
Saknat henne otroligt! Vi ska väll snacka och DAMPA som vanligt kan jag tro Heheh, och imorgon drar vi till Överby och Shoppar loss lite HÄhäh buuusigt!:D<3
Men nu ska jag städa mitt rum lite sedan käka SEN kommer Yasse Heheh :D
Men blir kanske inte 100% Uppdatering ikväll för känns osocialt mot Yasse men något inlägg borde de bli iallafall!
Kysshejj, Ha en underbar kväll (Nu nämnde jag underbar igen, jag kan då aldrig sluta ;))
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0