Kalaset slut:/<3

Fett najjs med kalas! Jag Torsten Tobias och Linus körde snowracer och kollade på julkalendern Höhöh! Sånt man gör på ett kalas? Inte riktigt men på våra:D
Nu blire snart att hoppa in i en varm dusch så man blir av med hårspray mousse ocg gel som sitter som klister i håret! Dessutom blir man varmare;)
Imorgon ska jag till tandläkarn:( Men får dock sluta skolan 13.10 ! Underbart var ordet!<3
Jag hiittade den låten jag snackade om förut på:
http://www.bandit.se/index.php?page=1&underpage=9
Där hittar man fan massa musik :D Grymt bra sida för rockers:D
Här är låten iallafall<3
Dom låtarna från hardcores superstars nya platta finns dock inte på youtube (Bara live inspelningar med dåligt ljud!)
Ajjah fan måste duscha nu så kan kanske hinner se någon film ikväll!
Pusspuss, kanske bloggar sen om inte annat när jag kommer från tandläkaren imorgon!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0