Ser ut att bli ett bra avslut på 2010!:D<3

Jahaa nu har jag lite koll på hur min nyårsafton kommer se ut! TOPPEN:D
Emil och Becca kommer ju hit (Med familj ofc) Fetaaans kul japp japp :D
Kvällen har bara ägnats åt TV,  Pirates of the carebean, chill!
Jag gillar när mamma och Peter sitter och kollar utlandsresor på datan, Kanske blir av att åka till Alcudia i Spanien ändå! I maj någon gång:D
Nu ska jag kolla runt lite på datan som vanligt sen sova! Sova hela dagen imorgon har jag bah lust med, kommer ingenstans ändå :P Men men gött de me!
Hahah känner att jag uppdaterar bloggen med mycke bilder nuför tiden... till skillnad från förut :P Men men de är ju bra! Själv gillar jag mest att kolla bilder på andras bloggar också såå :D
Fina elr inte, roligt att se:D<3
Men ni får hade så bra så hörs vi imööörn! Kyss:*<3
Murderteddy.

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0