:*

Nu sitter man här och bloggar igen, Var en trevlig inhandling med mamma, köpte massa gott att käka imorgon när kusinerna kommer :D

När vi kom hem gick jag ut med Torsten Emil och Sander (: Vi körde päronkrig (Inte mogna päron dom var jätte små) På dagis (: Faktiiskt ganska kul men Jag och Emil blev lite sura på varandra men shit the same, Det går över :D

När jag kom hem så pratade jag och mamma och Peter om resan nästa vecka, Vi ska paddla i tre dagar någonstans i Dahlsland Jag Älskaaaaar att paddla :D

Sen kollade vi på Wallander Vittnet :D Den var helt okej men var en av dom sämre :P

Nu chattar jag med Kenny men ska snart sova tror jag :D<3

Bloggar när jag vaknar:*

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0