Helluuh bloggen :*<3

Nu är man ensam sen ett bra tag men har inte orkat blogga något för har varit supertrött, Typ bara kollat på film sen dom åkte, funderar på om jag håller på och det är ju INTE bra med tanke på att vi åker på tisdag :O<3

Har fixxat Becca (Lillens) header så jag länkar hennes blogg ( Bara tillfällig header) Men jag tyckte det blev bra HIhih :* och hon ska fixxa en header till mejj :O Kommer ut på bloggen såfort hon är klar:D<3

Nu ska jag ringa Yasse och se vad hon har för sig i regnet!:O Saknaaar henne som f** och kommer inte kunna träffa henne på en vecka om vi inte träffas imorgon :O ( Vi brukar träffas typ varje dag :D)<3

Bloggar lite senare och då ska jag skriva om det mesta som hände på fallens dagar förra helgen och även lägga ut lite bilder för det upptäckte jag att jag inte gjort :D Så det blir ett låååångt inlägg för er som inte vet varar fallens i tre dagar :O<3

Puss&Kram ( Glöm inte kolla länken till Beccas blogg )<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0