Helluuuh bloggen:D

Påå väldiigt bra humör fastän jag mår skit XD Jag är skum ibland asså :D
Nu lyssnar man på Sodom tired and red, Såg dom på metaltown 2010 :D Skitbra band :D Om man gillar hårdrock asså :D<3  Lyssnar även mycket på Eminems låt Love the way you lie, Han gör riktigt bra låtar med rörande texter ändå :O Gillar´t :D<3

Nu har jag skickat in ansökan till videofyme så kan jag lägga ut film klipp från fallens också ( När adept spelade ) Hahah busiiigt :D

Börjar faktiskt bli lite trött nu :D Klockan är ju faktiskt kvart i tolv så börjar väll gå till det normala igen, Nån gång ska man väl göra det också :D<3

Imorgon blir det lugnt, Ska försöka sova lääänge så jag blir lite piggare än idag :D Ska även packa ifall det blir så att vi åker och paddlar på onsdag nu istället då :D

Jag kommer inte blogga NÅGONTING när jag är iväg för har ingen data och knappt någon telefon heller!:O Mamma sa att jag skulle ta en gammal telefon men får inte andvända den på dagen för då dör mitt batteri så fort!:O FATTA TRE DAGAR UTAN STRÖÖÖM!!! I ETT TÄLT har insett nu att jag kommer dö, ingen spegel ingen plattång ingen data nästan ingen telefon och det värsta INGEN DUSH!!!!! Kommer få duscha i sjön!!!!!!:O
PAAAAAAAAANNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!:O<33

Nääh nu får jag samla mejj lite här :O Det kommer gå perfekt:D Jag är ju världens starkaste när jag kommer hem! Eller efter ett tag, antagligen värsta träningsverken det första men XD

Nu ska jag nog sovaaaaa :D <3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0