Hihihih<3

Jag är på Suuuperbraa humör :D Mamma och Peter kom hem och mamma hade köpt en fläkt till mejj så jag slipper dö av värmeslag på mitt rum Hahah:D Hon hade också köpt vita foppatofflor med små rosa blommor på men dom var inte såå värst vackra så håller mig till mina baby rosa istället Hihih :D Och sista saken hon hade köpt var Hello Kitty bindor Jätte gullit, Jag som älskar Hello Kitty också :D
Hello kitty bindor<3 Hihih Jag har den rosa :D<33

Snart drar jag och mamma på en mysig inhandling på Maxi :D Ska ju köpa grejjor till imorgon då min Morbror Nicke och Veronika och Kusinerna kommer HIHIH Saknaardom jätte mycket! Inte träffat dom på typ några månader :O<3

Men ska äta nu men bloggar nog ikväll eller något :D

Puss&Kram<3

kommentarer.
Postat av: elin´-

har du fått det? :o

-sånt måste du ju säga till mig! :D hahaha<3

2010-07-23 @ 18:53:51
URL: http://livetenligtlillamig.blogg.se/

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0