It´s just a fucking dream, Just like everything else<3

Som ni ser har jag laddat upp lite videoklipp, Hahahah jag som är så trög har NU fattat hur man gör XD

Kommer snart upp ett videoklipp på en SKITBRALÅT från Mimikry! Älska Mimikry<3

Jag har bara suttit vid datan och pratat i telefonen sen jag kom hem!  Har även kollat runt lite på ginatricot´s hemsida, Fick ett EXTREMT Shoppiiingsuug! Måsteee shoppa snart tänkt jag, Så ringde jag ET och hon Kaaanske följer med mejj till Överby en sväng imorgon :D Oooom mammi kör mejj då :P
Annars får jag väll vänta tills söndag förr då ska jag till Stan med Yasse och kaaanske träffa Kenny, Kan ju alltid hoppas :D Saknar honom!<3

Ska nog göra ett litet inlägg om råd på grym rockmusik som spelas i mina högtalare 24/7 "! Som ni vet är ju mitt liv uppbyggt på Vänner, Kärlek och musik!<3 Jag menar finns det något bättre än att vara kär och umgås med vänner och en skiva med Volbeat? Neeh precis! Jossan Hissar det!!!<3

Meeen Får la sluta skriva nu och lägga ut den där mimikry låten :D<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0