Natt uppdatering Hihih<3

Nu sover mina söta små kusiner Hihih, Det var rekord länge dom båda var uppe, dom är 4 och 8 år Hihih, Lägger upp lite bilder imorgon men alla laddar jag inte upp, MEN vill ni se alla bilder hittar ni dom på min Facebook :D<3

Men vi har badat i våran Pool (Eller inte jag men dom)  Vi har hoppat studmatta och grillat och även gått till den öde lekplatsen också Hahaha :D<3

Jag tror jag sträckte min arm också igår när vi hade vårat päronkrig Jag, Sander och Emil :D<3

SAKNAR ASMÅNGA!!! Särskilt Mandaaaa!!!!!!!!!(LL) och Kennyyy!!!!!<33 Älskar er!<3

Imorgon gör jag nog antagligen ett morgon inlägg när jag vaknat men sen dröjjer det nog några timmar innan dom åkt och jag bloggar igen :D<3

Men nu ska jag gå och sätta mejj med Morbror och Virre och morsan och Peter och vara lite social med dom:D<3


Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0