OJOJOJ

Nu var det riktiiiigt längesen jag bloggade :O Men hinner typ aldrig men ska iallafall börja lägga in ett inlägg lite då och då!:D

Men idag har jag varit och badat i hallingen med yasse FUNNY men nuuu är jagh röd som en tomat! bränt mejj som fuuuuck! men men jag blir ju brun nån gång av det :D

Imorgon Ska jag till Göteborg men sötaaaste Amanda, Amanda ska köpa bh och löshår och jag ska köpa bikini och bh men det blir säkert massa annat skräp också :D HAhahah
Jag o manda<3
Men jag la ju ut en bild på en illrosa bikini jag köpte på lindex, KÖP INTE EN SÅN! Den har färgat ur sejj asmycket och blir snart VIT":O

Men men nuär fotbollen slut Grattis till spanien och holland nui blir det ni i VM-FINAL nudåh :D Ska se om jag kan få se på tvn nu HAHAH

Puss&kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0