<3

Heheheh blev inget inlägg igår kväll men vi kom hem sent:P För vid fyra tiden gick vi ner till rese-rondellen och kollade på Cruisingen, hihih såg as coola biar som jag laddar upp bilder på lite senare när jag kommit hem till mamma...'
Sen vid sextiden skulle vi gå tll The bishop arms (Stavning?) och äta fish´n chips...
Sen åkte vi hem med taxi :D
Det var det som hände igår!

Ida blire att gå till farmor en sväng sen kommer mamma och hämtar mejj :D

Btw: Grattis på morsdag mamma ( säger man så?) Ha en bra dag mamma och nu ska jag säga en sak jag inte säger ofta! Mamma jag älskar dejj :D<3

Ha det bra allihop jag loovar att blogga lite senare<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0