Klippt mejj!<3

Nyklippt!<3

Nu har Jossan ÄNTLIGEN klippt sejj!
Det var behövt! Hon höll på i över en timme med mitt hår! Så nu ser jag ut lite som en wannabe Amanda för hon har nästan samma frisyr XD Och så ska hon färga håret mörkbrunt också Tihii!<3
Vi kommer bli lika som bär (Ihåret :)
Men idaag  har det inte hänt mycket jag har varit i skolan som var ganska chill förutom att NO lärarnen dampade på alla som hade tuggummi! Fattar inte problemet!
Men sen klippte jag mejj direkt efter skolan!!! Efter det haar jag typ bara pluggat inför musikprovet imorgon!:O

Men imorgon blir det nog sen bloggning för efter skolan ska jag med mamma och Yasse och först köpa bikini sen ska jag köpa en moppehjälm!!! (Om jag hittar någon!)
Lägger ut bild på den isf<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0