Pjuuh"""!

Idag var det riktig chill dag i skolan idaag! :D
Såg på film på svenskan och gjorde typ ingenting på NO och matten som hade slagits ihop :P
Sen efter skolan var det SKIT SKÖNT UTEE!!!!!!! Äntliiigen soool!!! Men sen precis när jag kommer hem så regnar det :P
Men men fick ju iaf se lite av solen men det gjorde inget att den försvann för det var gött ute ändåå!:D
Efter skolan iaf så cyklade jag till Kristin som skulle hjälpa mejj att plugga och Yasse skulle komma lite senare och också plugga.... hahah vi  lite mer än att plugga HAHAHAHXD
Vi satt och snackade, Vi käkade muffins , lyssnade på musik och JAG RED PÅ EN RIKKTIG HÄST!!!!
STOOOOLT!!!
Det var faktiskt skikul att rida BARBACKA på hästen... En liten utmaning HAHAHXD

Nu sitter jag här och bloggar och bråkar lite med Filip emellanåt HAHAH Han babblar om att jag ska vara stark bah för att jag är stjärntecknet oxe :P Sjuuk är han XD

Jag ska rida!

Hahah bjuder på bilden från idag XD

Men men nu blir det nog sängen för min del :D

Godnatt babes!<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0