Seen igen!

Nu bloggar jag sent IGEN!
Men jag har fullt upp hela dagarna!
Som idag ... Först var jag i skolan somvanligt, Rätt chill ändå! :D Sen tog jag bussen in tillö stan för jag var tbungen att köpa morsdagspresent till mamma :P Blev en bok och en film till Peter som tydligen fyller år imorgon :P
Sen åkte jag hem och då hade dt hänt grejjer som jag inte går inpå här så jag åkte till farmor :D Där hjälpåte jag farmor att baka nån grejj som såg ut som Mazariner men det var det inte nehee.. Sen kom Pappa, Sari, Sandra och Johanoch hämtade mejj så åkte vi hem jag och pappa för Sari skulle köra Johan nånstans och så kollade vi på film och så :D
Sen kom Sandra och Sari hem med 3023743057034826 kiloo godiis!!  Shiiet vad mycket det var :P
Sen käkade vi tacos och jag och pappa hade en lång diskussion om en ny mobiltelefon jag ska ha som reerv ifall min gammla går sönder :P Men men det slutade med att jag fickgöra som jag ville iaf :D

Så ha min dag sett ut :P

Hörde att det var Cruising i stan imorn. Nån som ska dit?<3

Men men hade braa :D

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0