Sent Inlägg !!!!

Badat idag då istället fför gympan.. .Faktiskt kuuul!!:D Sen hände inget roligt i skolan tiiep :P
Men efter skolan åkte jag och Amanda in till stan och drack milkshake! Så jävla gött väder idaag juue!!! :D
IDAG köpte jag rätt mascara !:D
När jag kom hem var det bara att sätta sejj och plugga inför matteprovet och Engelskaprovet på fredag :/
Imorgon ska jag plugga hela dagen också !:P

Jag har faktiskt varit skitglaad sen jag kom hem för mamma berättade att vi skulle åka till Vita Sandar över midsommar och Yasse ska få följa med! Vi kommer ha toppen kuul Bara det är fint väder!:D

Har jag sagt att Yasse kommer hit och sover här hela denna helgen också ? Men i vilket fall så ska vi se på Eurovision och grilla och ta årets första dopp antingen i poolen eller sjön här i närheten :D
Kommer bli skitkul det med!

Så jag kommer att har fullt upp dom närmstadagarna nu dåh :D

Men men nu ska jag käka kladdkakan som jag och Felicia har bakat :D

Hade braaa!:D<3

Puss&Kram<3


kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0