Shoppiiiing!!!!<3

Shopping med Yasse idag detta är vad jag köpt!<3

Linne HM<3
Linne för WWF från HM  för 99 kr! värt det eftersom stor del av pengarna faktiskt går till välgörenhet!<3

 svart BH Lindex!

BH från Lindex också 99 kr :D
Rosa bikini från Lindex

Bikini från Lindex för Överdel: 129 och underdel: 99

Ganska nöjjd med dagens inköp men JAG ÄR PANK!!!! :O
Jag har inte varit utan pengar på typ ett år!!!
Känns hemskt!

Men men i skolan idag var det ganska okejj faktiskt :D
Det giiick GAAANSKA bra på musikprovet :D
Efter skolan var jag med Yasse på överby som ni redan vet! Efter det åkte jag mamma och Yasse till Bike och kolla moppehjälm till mejj men hittade ingen:P
Men ska nog beställa en jag hittat på nätet nu när jag vet vilken storlek jag har :D

Men nu ska jag ta en dusch sen plugga lite på franska:D

BTW: Har jag sagt att ci ska på teknik tävling med klassen imorgon? Amen nu har jag sagt det iaf :D

Hade gött!<3

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0