Shopping!<3

Var i stan och på Överby och handlade med Amanda idag, Jag fick 800 av pappa igår kväll:D

Detta är vad jag har köpt !(Y)

Örhängen rosa Ur och penn 29 kr

Örhängen til skolavslutningen ffrån Ur&Penn 29 Kr

Hello Kitty linne HM 99 kr 

Linne från HM 99 Kr !

Beach linnet från gina 99 Kr 

Linne från Gina Tricot 99 Kr :D Som ni ser är jag beroende av att köpa linnen XD

Hello Kitty Läppglans HM 19 kr

Hello Kitty Läppglans som luktar melon från HM 19 kr ! Älskar lukten!<3

Skrik rosa nagellack Lindex 25 kr<3

Rosa Nagellack från Lindex 25 kr

Rosa nitarmband från Amanda 40 kr <3

Rosa nitarmband jag köpt av Amanda för 40 kr :D

Jag har blivit shoppingberoende nu ! Men det är faktiskt sommarkläder som jag behöver! Enda som saknas nu är

Shorts men det har jag inte hittat några :P

Jag funderar på att köpa ett linne till från Gina men vet inte vad tkr ni? Bilden kommer nedanför!

Ankarlinne gina

Får fundera på´t

Ajja imorgon är det kalas för Mitt kusinbarn Hugo som fyller FYRA  år redan!:D Grattiis till honom!

Jag har köpt en liten motorcykel och så ska hela släkten lägga ihop pengar till en studsmatta nu när han och

Jessika flyttat till hus :D

På lördag ska jag försöka få med mejj Hanna och träffa KENNY på överby som jag INTE TRÄFFAT PÅ TYP ETT

ÅÅR!!!!(L) Saknar han otroliiigt`!!!!!!!!!!(LL)

Men nu ska jag kolla bilddagboken och chatta liite mer med Kenny ! Twiinie Winniie som Hanna säger!<3

Hade brah!

Puss&Kram<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0