<3

Jaah jag är dålig på att blogga nuför tiden, För det första är jag väldigt deppig när jag kommer hem och för det andra har jag inte tiden! Uppdaterar när jag kan :P
Bagravning den 27 november nu dåå... Kommer bli en jobbig dag, Efter den åker jag till Jessika och Hugo (Kusin & Kusinbarn) Och mitt upp i allt är mammas fördelsedag den 27 November ... :P
Imorgon kommer denna busungen hiiit! Hon har inte varit här påå hundra år känns det som!
Blir att öva dansen sen kanske kolla på nån film och snackaaa!
Har även franska prov på torsdag kom jag på nu sååå det blir nog inte så mycke bloggande imorn inte! Men ni börjar väll bli vana`?
Lite musik uppdatering här också dåå!
Meen jag MÅSTE verkligen försöka sova nu så man inte är sur imorgooon vilket jag inte tror men man vet aldrig!
Pusspuss:*

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0