Cha chaa!:*

Nu har jag ganska nyss kommit hem från mormor och morfar! För imorse var det ju så att vi halv elva ringde telefonen och man vaknade med ett ryck! Det var mormor som sa att jag VÄLDIGT gärna skulle komma till dom för att fixa nåt :) Det gjorde jag och lilla Becca fick gå heem tyvär! MEN jag och hon ska till torp snaaart med hennes pappa för Becca ska köpa lite saker och eventuellt en systemkamera om jag fattat rätt?
Detta är outfiten idaag då!:D
Jag ska inte köpa något tror jah iaf? Ska ju till Ullared om en vecka så då får man handla istället!
Här är en låt jag hört på Disney Chanel tusentalsgånger det senaste som man blir glad av! Inte min musiksmak men jag bli glaad och då måste ju alla andra också bli deT!:D<3
ENJOY IT :D<3
Nu ska jag kolla lite bloggar och vänta på att Becca ska ringa! :D
KYSS:*<3

kommentarer.
Postat av: Rebecca

haha, systemkamera? haha, nu är du allt ute och cyklar! ;)

2010-11-02 @ 17:45:19
URL: http://rebeccaivarsson.devote.se

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0