Ibland är dagar hemska, denna kommer klassas som den västa.

Nu sitter jag i stort sett klar, ska bara ta på mig kläderna och gå upp till Louise och låna vattenfast mascara.
Pappa är magsjuk och spyr typ 24/7, Det snöar som bara den. Mitt hår blir inte som jag vill, Jag hittade inget till min klänning.

Och det är B E G R A V N I N G ! < / 3

Detta kommer bli den värsta dagen i mitt liv som Jossan! För tillfället vill jag byta identitet eller bara försvinna under jorden. MEN jag har ett ljus i allt mörker.. Imorgon åker jag till min Kusin Jessika och hennes barn Hugo och sover där hela helgen, det blir pulka efter hästen med Hugo samtidigt som Jessica fotar! Det blir kanske Lussekattsbak och vattenpalatset....

Hoppas bara att jag orkar åka till skolan imorgon för kan nog bli en sömnlös natt!

Sen förstår jag mejj inte riktigt på skolan, Varför i helvete ska man få BETING när man ska på BEGRAVNING som man egentligen inte har något val till! Hallå det är jobbigt som de är med begravning men istället får man en jävla massa läxor! Enligt min åsikt tycker jag det är så in i helvete fel av skolan!

Min blogg har blivit JÄVLIGT tråkig men det kanske beror på att jag är JÄVLIGT tråkig, eller ledsen, eller arg? Vad vet jag... Jag mår inte särskilt bra avv all denna skit som händer runt omkring nu!

Förlåt. <3




Jag älskar dig Farmor, Nu får du äntligen vila i frid(L)

Puss!<3

kommentarer.

kommentera♥

Ditt namn Cutiie:*<3
remember me?<3

Your email ;) (Publiceras ejj<3)

Din blogg ;)<3

Vad vill du säga?;)<3

Trackback
RSS 2.0